Khamis, 26 September 2013

Pengakhiran

Assalamualakum

Perjalanan semalam adalah perjalanan yang paling lama aku rasakan dari Skudai ke Pasir Gudang,

Disaat aku memerlukan seseorang dalam hidup aku,Aku terpaksa melepaskan seseorang dalam hidup aku.

Disaat aku memerlukan kekuatan untuk bangkit,Disaat itu juga semua kekuatan yang aku ada telah lenyap ditelan dugaan dan cabaran

Aku mengeluh dan aku menulis bukan untuk meminta simpati sesiapa pun.Hanya sekadar untuk aku melepaskan semuanya yg ada dalam hati aku.

"Buat apa yang kau cakap" , "kekuatan tu ada dlm diri,cuma kau tak explore", "bukan mudah untuk mendapatkannya","sedangkan hidup awk pun tak terbela nk bela hidup org lain" "tlng fikirkan tentang diri awk dulu,baru fikirkan tentang org lain" semua kata2nya dalam masa yang sama ada kekuatan untuk aku dan ada kelemahan untuk aku.

Tapi aku akan cuba yang terbaik kerana kata-kata ini "kalau betul awk sayangkan sya,awk akan bangkit atur hidup awk"

sepanjang perjalanan balik,walaupun aku terluka dan aku masih mampu tersenyum.sbbnya semua yang terjadi dahulu berulang dan berulang lagi.Akhirnya aku kembali berjuang sendiri,berjalan sendiri, dan segala2nya sendiri.Mungkin sudah takdir..aku terima dgn hati yang terbuka..

Maaf untuk segalanya,segala luahan segala kesakitan..ini yang terbaik..

0 ulasan:

Catat Ulasan