Jumaat, 4 Oktober 2013

Pengorbanan dan ketabahan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Assalamualaikum,

"Manusia memiliki sepasang buah pinggang,manusia boleh hidup dengan hanya satu buah pinggang"

Kenapa timbul persoalan ini?Hanya Allah yang tahu antara pengorbanan dan ketabahan yg sedang aku usahakan untuk diri ini,untuk keluarga aku.

Aku memilih untuk menyakiti diri aku terus,yalah berapa lama lagi aku boleh hidup di dunia yg sementaranya.

Aku banyak buat dosa,terlalu banyak.Pada Allah,Pada mak dan ayah aku,pada akak.pada rakan2 aku..
Terlalu banyak dosa2 yang dah aku lakukan kepada mereka.Tiada apa yg aku harapkan melainkan keampunan dan kemaafan dari mereka..

Aku tahu cuma dengan cara ini aku mampu gembira.Berkorban demi org lain.Aku gembira untuk itu..

Insya Allah,Allah permudahkan usaha ku ini..AMIN!!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan