Sabtu, 24 September 2011

Minggu Terakhir Sem 5

As'salam
Alhamdulillah,Tak sangka yang akhirnya saya dah sampai ke penghujung semester ke 5.Masa yang berlalu terlalu cepat sehinggakan saya tidak merasakan sem kali ini terlalu pack dengan kuliah dan tugasan.Mungkin kerana saya membahagikan fokus kepada dua iaitu pembelajaran dan aktiviti luar menjadi salah satu faktor kepada kecepatan masa yang dirasakan pada sem 5.
InsyaAllah,final sem 5 akan menyusul pada 3/10.Masanya seminggu daripada sekarang.InsyaAllah,sya akan cuba buat yang terbaik dalam final kali ini.

Berbalik kepada kisah sem5 saya,byk aktiviti dan pengalaman baru yang saya kutip sepanjang sem 5.Daripada menjadai tenaga pengerak untuk USR-UTM-YPM @ Sagil'11 sehinggalah menjadi tetamu jemputan untuk program-program lain.InsyaAllah,Penghujung bulan 10 dan pertengahan bulan 11 saya akan menyertai Global Outreach Program ke Indonesia..InsyaAllah,saya akan gunakan peluang yg ada untuk terus mengutip pengalaman-pengalaman yang berharga yang akan saya gunakan diluar kelak.

Berlansung di Sagil Johor
Soal peribadi?Saya rasa bukan saatnya untuk saya fikirkan hal itu apatah lagi untuk mencari peganti kepada sebuah kehilangan.InsyaAllah,tiada apa yg perlu ditangisi.Semuanya ketentun Allah Sang Pencipta.Saya doakan dy akan berjaya mengejar cita-citanya.Saya hanya insan biasa yang banyak kelemahan.

Raya?sekarang merupakan penghujung bulan syawal.Bulan yang penuh dengannya kemuliaan.Raya tahun ini tidaklah seindah raya-raya yang lepas.Kekangan masa cuti yang sebentar menyebabkan raya kali ini disambut dengan alar kadar sahaja.Cuma Alhamdulillah raya kali ini kami sambut berempat,Bersama akak yang pulang ke Malaysia pada awal bulan 7 hari itu.
Raya Pertama
Itulah kisah saya sepanjang sem 5 ni.InsyaAllah,sya mendoakan kejayaan semua rakan-rakan saya,Gudluck untuk final..semoga kita berjumpa lagi 
(^_^)

0 ulasan:

Catat Ulasan